mandag 6. september 2010

Praksisdag 1 og 2

Igår så satte jeg opp flere nye ting på veggene i leiligheten min som løsninger på oppbevaringsproblemet mitt. Blant annet så har ett av problemene vært at jeg har så lite kjøkken i leiligheten min og det er ingen skuffer i kjøkkeninnredningen, så jeg har for det meste brukt opp all benkeplassen til å plassere ting som ikke får plass andre plasser. Som for eksempel bestikk, kaffitrakter, fruktskål osv. Så nå har jeg vært på IKEA og kjøpt en slags stang som jeg har hengt på veggen igår som jeg da har hengt 4 forskjellige "kopper" på som jeg har bestikk i. Så kjøpte jeg også ett veggmontert oppvaskstativ som jeg også har montert nå, og for ikke å snakke om det nye beggmonterte klaffebordet mitt og klaffestolene mine som tar veldig lite plass :)

Idag har jeg målt opp leiligheten og tatt bilder :)
Her er noen av de:

Dette er den løsningen jeg fant for oppbevaring av bestikk. Jeg har som sagt ingen skuffer i kjøkkeninnredningen og ellers veldig lite skapplass så jeg måtte være litt kreativ :)
Og med veggmontert oppvaskstativ så får jeg litt benkeplass med oppvasken opp på veggen!

Så har jeg fått meg ett lite veggmontert klaffebord som er perfekt for å spare plass. Samt klaffestoler. Bordet kan brukes til både å sitte ned å spise og ekstra benkeplass om man lager mat.

Dette er den lille stuen min der jeg sliter med å få plass til alt smått. Der vil jeg ha mye mer oppbevaringsplass på veggen.

Og her er det knøtalille kjøkkenet mitt hvor jeg egentlig ikke kan montere mer oppbevaringsmøbler, men jeg kan ha oppbevaring til kjøkkenutstyr en annen plass for det trenger jeg!

Dette er det lille rommet mitt/vårt. Det er vel egentlig ikke så veldig lite men sengen min/vår er så stor!! Og dette rommet bruker jeg foreløpig til oppbevaring av alt mulig. Men her vil jeg ha oppbevaringsløsninger på veggen og under sengen! Med andre ord alle plasser mulig som ellers uansett ikke brukes til noen ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar